maandag 16 november 2009

Het boek concurrentievoordeel van Michael Porter

Sinds dit jaar recenseer ik managementboeken voor Managementboek, vooral op het gebied van strategie en verandermanagement. Ik vind dit een mooie aanleiding om op de hoogte te blijven van ontwikkelingen op mijn vakgebied. Onlangs las ik in dat verband het boek "Concurrentievoordeel" van Michael Porter.

Niet alleen WAT maar ook HOE


Michael Porter is er in geslaagd om een naslagwerk te schrijven waarin hij zijn belofte waarmaakt dat niet alleen aangegeven wordt wát er in een strategisch marketingplan moet staan, maar ook hoe ja dat zou kunnen bereiken. Voor iedereen die dit boek leest zullen er praktische aanknopingspunten in staan om direct aan de slag te gaan.

Ik heb het boek met veel plezier gelezen en vind het een prachtig vervolg op zijn eerdere boek "Concurrentiestrategie". Wil je meer lezen, klik hier

Geen opmerkingen: